במהלך 2013 ו 2014 בוצע שדרוג כולל בציר התנועה הראשי של אזור התעשייה הישן, נסלל כביש דו מסלולי ממזרח העיר ועד מסילת הרכבת (קטע מרח` האורזים ועד פנקס באורך של כקילומטר) בוצעו מדרכות חדשות, צומת רח` הפלדה- שכטרמן רומזרה וכן נוספה כיכר בפינת רח` האורזים. במסגרת הפרויקט שודרגו המערכות התת קרקעיות הכוללות מערך הניקוז והביוב ומערכת המים, בשיתוף פעולה עם חברת חשמל שודרגה תשתית החשמל.
ח.ל.ת סיימה את סלילת המשך כביש לציר האורזים, המחבר את רח` האר"י (צפונה) לרח` האורזים (פינת רח` אורט). סלילת הכביש החדש כללה מדרכות חדשות, תאורה חדשה ומערכות תת קרקעיות חדשות וכן פיתוח סביבתי לרבות גינון . סלילת הכביש החדשה הינה פתרון תחבורתי נוסף להנגשת העיר ותקל על תושבי שכונת קריית השרון ובאי אזור התעשייה. עלות הפרויקט כ- 18 מליון ₪
העירייה, באמצעות החברה לפיתוח נתניה, סיימה את הקמתו של המרכז הקהילתי בקריית השרון. המרכז ממוקם ברחוב טום לנטוס בשטח האוניברסיטה, בין רחובות יהודה פרח וקלואזנר. ומשתרע על פני כ – 2000 מ"ר.
במרכז הקהילתי נבנו חדרי חוגים , אולם גדול וכן במהלך 2014 הוקם אודיטוריום המכיל 340 מקומות ישיבה.
ב- 2014, סיימה ח.ל.ת את הקמת גשר "השרון" אשר מחבר בין קריית השרון לאזור התעשייה הדרומי בסמוך לאצטדיון.
הגשר כולל שני נתיבים לכל כיוון נסיעה, שבילי אופניים והולכי רגל וכן אי תנועה אמצעי רחב, אשר אמור לשמש בעתיד לנסיעת כלי תחבורה ציבוריים (BRT).
שטח הגשר משתרע על כ- 20 דונם, בסמוך למכללת אורט "הרמלין" ולאצטדיון נתניה. עלות בניית הגשר הינה כ- 74 מיליון ₪, כאשר חלק ניכר מהמימון ניתן ע"י משרד התחבורה.
הגשר נועד להקל על תושבי נתניה, בכניסתם ויציאתם מן העיר ועל כל הבאים בשעריה ומהווה פתרון תחבורתי נוסף שהעירייה מקדמת להנגשת העיר והגברת הנגישות לכבישים הארציים.
חורשת האלונים (סרג`נטים) בקריית השרון, הינה חורשה המשתרעת על שטח של כ- 263 דונם ונמצאת בניהול הקרן הקיימת לישראל. השמורה מתאפיינת בשפע רב של מיני צומח ייחודיים ובניהם אף מינים בסכנת הכחדה. בעתיד מתכננת עיריית נתניה להקים במקום מרכז מבקרים והכל תוך שמירה על ערכי הטבע במקום.