מימון: סיוע בהלוואות לטווח ארוך בגובה של כ- 85% מעלות השיפוץ ללא ריבית וללא הצמדה.
סרבני תשלום:
במקרה שבעלי דירות מסרבים לשיפוץ ובמידה שמספרם אינו עולה על 30% מיח` הדיור בבניין, תסייע ח.ל.ת בטיפול משפטי בסרבנים ובגביית חלקם בהוצאות השיפוץ.
בחירת קבלן לביצוע השיפוץ:
ח.ל.ת תסייע לנציגות הבניין לבחור קבלן מתוך מאגר קבלנים מאושר המצוי במשרדי החברה. המאגר כולל קבלנים שעמדו בקריטריונים של מקצועיות וניסיון ואשר הוכיחו עצמם בביצוע עבודות שיפוץ בעבר. בנוסף, ח.ל.ת מאפשרת לועד הבית להוסיף קבלן חיצוני אחד להשתתף בהצעות המחיר.
פיקוח צמוד:
ח.ל.ת תעמיד לטובת הפרויקט מהנדס מתוך מאגר המפקחים הקיים בחברה, ואשר תפקידו לבצע פיקוח צמוד על עבודות השיפוץ. זאת ללא כל תמורה נוספת.
אחריות לטיב החומרים ולאיכות העבודה:
על פי נוסח חוזה השיפוץ הקיים בח.ל.ת ואשר מועבר לחתימת הקבלן והנציגות, קיימים סעיפים שנועדו להבטיח לנציגות אחריות של הקבלן לטיב השיפוץ ולביצוע תיקונים גם לאחר השלמת השיפוץ ובמהלך תקופת הבדק.
תקופת בדק:
הקבלנים הכלולים במאגר הקבלנים של ח.ל.ת מחויבים להפקיד ערבות כספית לטובת הנציגות, להבטחת איכות הביצוע ולהבטחת עמידתם בחיוביהם במהלך תקופת הבדק. הערבות משוחררת רק לאחר שהשיפוץ הושלם לשביעות רצון ח.ל.ת והנציגות.